Дослідження найкращой практики обслуговування VIP-клієнтів у найбільших банках Східної Європи та світу
Звіт містить детальний огляд найкращих практик програм лояльності від найбільших авіакомпаній та аеропортів світу
Язык обзора:
українська або англійська
Автор обзора:
Простобанк Консалтинг
Актуальность обзора
Данные обновляются в течении 5 рабочих дней с дня заказа обзора
Способ предоставления обзора:
1. Детальна презентація з аналізом прослуги в Power Point 2. Таблиця з даними в аналітичному онлайн-сервісі "Банківський Інсайдер" 3. Відеопрезентація звіту на YouTube
Цена обзора:
звіт у Power Point українською - 9 900 грн, на англійській - 14 900 грн; відеопрезентація звіту українською - 18 900 грн, на англійській - 24 000 грн. Кожна наступна опція досліджень з цього переліку включає попередню грн.
Содержание обзора
Зі звіту Ви дізнаєтесь:
1.Які програми лояльності пропонують найбільші авіакомпанії світу? У звіті розглянуто такі параметри спеціальних пропозицій:
•назва та дизайн картки-лояльності
•вартість обслуговування та знижки до плати
•як накопичуються бали і за що можна отримати бонусні бали
•на що можна витратити накопичені бали
•додаткові послуги від авіакомпанії для власників картки
2.Як найбільші авіакомпанії світу залучаю клієнтів оформити картку лояльності за допомогою корпоративного сайту? У звіті розглянуто наступні інструменти, а також найкраща практика на ринку:
• онлайн-заявки
•новини
•розсилки/журнали
•путівники
•відео-матеріали
•калькулятори балів
•особистий кабінет та наявність його версії для комунікаторів
3. Найбільші аеропорти світу пропонують програми лояльності? У дослідженні розглянуто такі параметри спеціальних пропозицій: • назва та дизайн картки-лояльності • вартість обслуговування та знижки до плати • як накопичуються бали і за що можна отримати бонусні бали
•на що можна витратити накопичені бали
•чи можна обміняти бали на очки в іншій партнерській мережі та на яких умовах
4.Як Чи стимулюють клієнтів оформити карту лояльності за допомогою корпоративного сайту найбільші аеропорти світу? У звіті розглянуто наступні інструменти, а також найкращу практику на ринку:
•новини
•розсилки/журнали
•відео-матеріали
•особистий кабінет та наявність його версії для комунікаторів
•FAQs
Исследуемые банки
До дослідження потрапили такі найбільші авіакомпанії світу та РФ: 1.Delta Air Lines, 2.United Airlines, 3.American Airlines, 4.Emirates, 5.Lufthansa, 6.British Airways, 7.Air France, 8.China Southern Airlines, 9.Qatar Airways, 10.Turkish Airlines, 11.Аэрофлот, 12.S7 Airlines, 13.KLM, 14.Ryanair, 15.US Airways, а также аэропорты: 1.London International Airport Heathrow, 2.Hartsfield-Jackson Atlanta International, 3.Chicago O'Hare International Airport, 4.Dallas/Fort Worth, International Airport, 5.Frankfurt International Airport, 6.Los Angeles International Airport, 7.Narita TokioInternational Airport, 8.Beijing Capital International Airport, 9.Hong Kong International Airport, 10.Denver International Airport, 11.Домодедово, 12.Dubai International Airport, 13.Paris Charles de Gaulle International Airport, 14.Jakarta SoekarnoHattaInternational Airport
Скидки:
50% при купівлі наступних звітів на цю тематику протягом року
Бонусы:
50% при купівлі наступних звітів на цю тематику протягом року