Дослідження найкращой практики залучення клієнтів МСБ до обслуговування у банках за допомогою клубов клієнтів
Звіт містить детальний аналіз клубів клієнтів та освітніх програм для підприємств МСБ у 25 найбільших банках економічно-розвинених країн світу та СНД
Язык обзора:
українська або англійська
Автор обзора:
Простобанк Консалтинг
Актуальность обзора
Данные обновляются в течении 5 рабочих дней с дня заказа обзора
Способ предоставления обзора:
1. Детальна презентація з аналізом прослуги в Power Point 2. Таблиця з даними в аналітичному онлайн-сервісі "Банківський Інсайдер" 3. Відеопрезентація звіту на YouTube
Цена обзора:
звіт у Power Point українською - 9 900 грн, на англійській - 14 900 грн; відеопрезентація звіту українською - 18 900 грн, на англійській - 24 000 грн. Кожна наступна опція досліджень з цього переліку включає попередню грн.
Содержание обзора
Звіт дозволить Вам отримати відповіді на такі питання:
1.Які клуби клієнтів пропонують найбільші банки світу для підприємств МСБ? Які знижки існують може отримати клієнт від членів клубу? У звіті розглянуто фірми-партнери з наступних сфер діяльності: • маркетинг і реклама • навчання та тренінги • бізнес-аналітика
•бухгалтерія
•юридичні послуги
•комп'ютерна та ін. офісна техніка
•клінінгові послуги
•телефонія
•охорона та безпека
•перевезення
•АЗС
•оренда та купівля нерухомості
2. Який розмір максимальної знижки надають члени клубу? Яка кількість партнерів у клубі? Які види знижок пропонують компанії-партнери (постійні знижки в день народження, щасливий годинник, спеціальний товар, бонуси за обслуговування в попередньому місяці, бонус за одноразову купівлю понад порогове значення)?3.Які вимоги пред'являють банки компаніям для набуття членства? Що потрібно зробити компанії, щоб стати членом клубу? 4.Які обов'язки партнера – підприємства МСБ перед банком існують? 5.Які бонуси надає банк членам клубу?
< 6.Як банк просуває пропозиції членів клубу – компаній МСБ за допомогою корпоративного сайту та інших інструментів? У звіті розглянуто такі механізми:•відеоматеріали від експертів
•статті та путівники
•економічні огляди
•національні програми/спонсорство
•доступ до бізнес-інкубаторів
•спільноти/форуми
•інше
7.Як банки завойовують лояльність чинних та потенційних клієнтів – підприємств МСБ за допомогою інформаційної підтримки компаній у сфері бізнесу? У звіті розглянуто такі найкращі безкоштовні корисні програми від банків для клієнтів МСБ:
•підготовка бізнес-плану
•розрахунок cash flow
•розрахунок продуктивності p>
•планування зростання
•експорт та імпорт
•аналіз конкурентного середовища
•маркетингове планування
•диференціація бізнесу 8.Які бонуси пропоную найбільші банки світу потенційним клієнтам – представникам МСБ, щоб залучити їх на розрахункове обслуговування до банку?<. /p>
Исследуемые банки
До дослідження потрапили 25 найбільших банків економічно-розвинених країн світу
Скидки:
50% при купівлі наступних звітів на цю тематику протягом року
Бонусы:
50% при купівлі наступних звітів на цю тематику протягом року