«Кредобанк» стартував рекламу готівкових кредитів «для тих, кому і так добре»

«Кредобанк» спільно з рекламною агенцією Adsapience та BRIX Creative Production зняли яскраві відеоролики на підтримку нової рекламної концепції «Добре/Кредобре».

Відео розміщено в мережі Інтернет як частина рекламної кампанії з продажу готівкових кредитів банку, яка триває з вересня до грудня 2019 року. Особливістю кліпів, знятих під керівництвом британського режисера Джеймі Моле-Фінча, є те, що вони зняті одним «безшовним» кадром, на фоні якого змінюються декорації: стіни, меблі, обладнання.

«Ми дуже швидко звикаємо до доброго і забуваємо, що можна жити ще краще. Ми купуємо каву з собою, користуємось швидкісним бездротовим інтернетом, літаємо на відпочинок за кордон, залишаємо чайові. Це — добре. А коли все добре, то нічого не хочеться змінювати. І це швидко переростає у норму. Але можна відважитись на щось більше, ніж просто добре. Наприклад, взятись за новий амбітний проект, навчитись чомусь новому, затіяти в квартирі ремонт, придбати бажану, але поки недоступну річ, нарешті втілити в життя мрію дитинства. Це і є КРЕДОБРЕ. І про це розповідається у нашій новій рекламній комунікації. Це історія про те коли реклама одного продукту створила цілу комунікаційну систему для саббренду «КРЕДОБРЕ», — розповідає директор Департаменту маркетингу АТ «Кредобанк» Андрій Мельник.

«Проект дістався мені з особливою вимогою: персонаж знаходиться в кімнаті, тоді камера повинна приближатись так близько, що в кадрі мають бути лише очі персонажа, а потім, коли камера віддаляється, кімната повинна повністю змінитись. Мені було цікаво кинути виклик собі й усій команді та провернути цей „магічний трюк“. Для цього ми побудували дивовижний механізм, який рухав декорації (стіни та меблі), поки камера знімала потрібний кадр. Це були довгі та виснажливі зйомки, але, сподіваюсь, результат цього вартий.» — каже режисер проєкту Джеймі Моле-Фінч (Лондон).

«Якщо людина день за днем живе в звичних умовах, то їй дуже складно побачити перспективу кращого. Все ж і так гаразд. А насправді, коли усе йде добре, це чи найкращий час зробити крок далі. Почати ремонт, бо в новому ремонті дні стануть сонячнішими. Дозволити собі новий комп’ютер, аби працювати швидше та із задоволенням. Змінити кухню, щоб раптово всі зрозуміли, як приємно на тій кухні бути. Ця думка і стала основою рекламної кампанії. Ви побачите короткі історії трансформацій оточення, зняті одним безшовним кадром, які показують, що від доброго до кращого — один крок. І він зовсім простий, якщо поруч «Кредобанк» — розповідає про концепцію відео креативний директор Adsapience Антон Савчук.

Опубликовано на сайте: 23.10.2019

Источник: https://www.prostobank.ua/spravochniki/banki/id/186


Горячие предложения

UniGroup

Кредит под 1,5% в месяц. Под авто, квартиру, дом, нежилое помещение

Сумма: от 30 000 до 15 000 000 грн.

Срок: от 1 месяца до 10 лет

Без выписки и перерегистрации

Киев, Киевская обл. до 60 км

Страховая группа ТАС

Электронный полис «автогражданки»

Оплата и получение – не выходя из дома

Регистрация договора в базе МТСБУ онлайн

Исключено мошенничество со стороны продавца

Дешевле бумажных полисов



Путеводитель

Как выбрать надежный банк

Даже профессионал не скажет наверняка, надежен ли тот или иной банк. Однако простой анализ регулярной банковской отчетности и некоторых других источников позволит сделать выбор банка более или менее объективным.

© 2006–2020

ООО «Простобанк Консалтинг»

Код ЄДРПОУ: 35454764

Адрес и телефон «Простобанк Консалтинг»

Email: info@prostobank.com